ישראל ביתנו: "פרסום החקירה לפני הבחירות נועד לפגוע במפלגה"

    בנצי לייזרוביץ, גואל ועקנין No Comments on ישראל ביתנו: "פרסום החקירה לפני הבחירות נועד לפגוע במפלגה"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפי שפורסם הבוקר (רביעי) סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום מ'ישראל ביתנו' היא הפוליטיקאית הבכירה שחשודה בפרשת השחיתות שהותרה הבוקר לפרסום.

    במפלגתה מיהרו להגן עליה ולתקוף את המשטרה. "כפי שקרה בכל מערכת בחירות מאז הוקמה ישראל ביתנו בשנת 1999, גם הפעם לא מוותרים במשטרה על מעצרים מתוקשרים וחקירה נגד אנשי המפלגה".

    עוד הוסיפו מ'ישראל ביתנו' כי "אם דבר החקירה היה מתפרסם לפני שהוכרז על הקדמת הבחירות או אחריהן, ניתן היה לחשוב שאולי מדובר בדבר ענייני, אך העובדה שהדבר נעשה, שוב, בזמן בחירות מעידה יותר מכל על הכוונות העומדות מאחרי הענין, שנועדו לפגוע בישראל ביתנו. אנו בטוחים בחפותם של האנשים ושכמו בפעמים קודמות, לאחר שישכך הרעש וההמולה התקשורתית, יתברר שאין מאחרי הפרסומים הללו דבר זולת הרצון, שלא יצלח, להזיק לישראל ביתנו".

    בתגובה אמר דובר המשטרה כי "בהמשך לחקירה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והשוחד שעברה לשלב הגלוי מהבוקר והפרסומים המאשימים את המשטרה בכוונה לפגוע במפלגה מסוימת או להתערב במערכת הבחירות, מפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו קיים שיחה עם ראש אגף החקירות והמודיעין, ניצב מני יצחקי, ראש להב 433, ניצב רוני ריטמן וראש יאח"ה, תנ"צ אפרים ברכה וביקש לחזק את ידם ואת ידי השוטרים העוסקים בפרשה חמורה זו למעלה משנה במקצועיות ונחישות בכדי להגיע לחקר האמת".

    "עוד ביקש המפכ"ל לדחות מכל וכל את הטענות והאשמות חסרות השחר כלפי העוסקים במלאכה: משטרת ישראל הוכיחה לאורך השנים כי היא עשתה ותעשה ככל יכולתה בכדי להילחם בשחיתות הציבורית בכל הדרכים והאמצעים העומדים לרשותה, חובתה לשמור על צביונה הדמוקרטי של המדינה וכל זאת בשוויוניות וללא משוא פנים".

    "החקירה מתנהלת למעלה משנה והמעבר לחקירה גלויה, היא פועל יוצא של הערכת מצב הראיות  ובשלותן ומשיקולים מקצועיים בלבד, הדבר נעשה בעצה אחת עם היועמ"ש לממשלה ועם פרקליט המדינה ולאחר שנבחנו מכלול השיקולים לרבות הרגישות בתקופת הבחירות".



    0 תגובות